Tuesday 10 December 2013

Assalamualaikum w.b.t... 

hurm.. ini perkara aku xsuka..mesti ada orang kaitkan aku dengan siapa2.. dah lah aku xsuka dikaitkan..xboleh kah aku berkawan ma perempuan? napa orang lain xpula dikaitkan.. kalau aku dikaitkan kalau berkawan dengan perempuan.. hati kering tul dah ke? 

Peduli mereka lah yang penting aku tahu apa aku buat.. mahu ckp aku dengan c itu c ini ckp ja lah... penat dah aku nak tidakkan.. pandai juga senyap t tu kalau perkara tu mereka rasa xbetul.. orang lain rapat2 sampai pegang2 xpula dihebohkan..aku yg rapat hanya untuk berkawan bising pula.. mahu dicakap hot stuff xjuga.. xtau lah apa kejadah nya dah.. hurm... :3 

Satu jak lah niatku disini..aku xsuka marah2 orang dah..aku mo rapat ma semua orang..laki wanita sama sahaja.. aku ingin manfaatkan masaku setahun setgh disini ma sahabat2 ku sebelum aku kembali ke tempat asalku.. tapi kalau begini yang mereka lakukan TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK... ckup sampai disini persahabatan kita.. aku lebih rela tidak ada sahabat dari sahabat yang burukkan aku dan cakap2 dibelakangku... :')

No comments:

Post a Comment